משלוחים חינם בקניה מעל 169 ש"ח |🎗️| קופון לזמן מוגבל: NOWA24

איך לקנות בגדי ילדים באונליין

שמלת SUNKISSED

יש לא מעט יתרונות בקניה מקוונת. העובדה שכבר לא חייבים לנסוע ולהתרוצץ בחנויות הבוטיק ברחבי העיר, לחפש חניה ולבזבז יום שלם, ופשוט לדפדף בנייד, לשלם בצורה מאובטחת ולחכות לשליח

בשנים האחרונות קניות באונליין הפכו לנפוצות מאוד ולמעשה מכתיבות את עיקר שוק האופנה.
הקורונה רק חיזקה את המגמה ואין היום כמעט מותג רציני אחד שלא יצר לעצמו פלטפורמה מקבילה או אפילו בלעדית למכירה ב ONLINE.

קניית בגדים באונליין יכולה להיות קלה, זמינה ופשוטה – האתר מלא בתמונות ופירוט על כל דגם, מרגע קבלת אישור ההזמנה החבילה תגיע עד מפתן הדלת תוך זמן קצר- ומשם לארון של הילדים!

יש לא מעט יתרונות בקניה מקוונת. העובדה שכבר לא חייבים לנסוע ולהתרוצץ בחנויות הבוטיק ברחבי העיר, לחפש חניה ולבזבז יום שלם, ופשוט לדפדף בנייד, לשלם בצורה מאובטחת ולחכות לשליח שיגיע עם חבילה ארוזה ישירות למפתן הדלת. רובנו אפילו לא טורחים לחכות לשליח אלא נותנים הוראות בטלפון או בסמס היכן להשאיר את החבילה.

יש אימהות שהופכות את הקניה באתר שלנו לחוויה משותפת עם הילדים. הילדים והילדות של היום אוהבים לבחור בעצמם את הבגדים מגיל צעיר. קניה משותפת ומתן אפשרות הבחירה, מאפשרת לילדים לקבל תחושה של בגרות ועצמאות. חלקם יגידו אחר כך בגאווה לחבריהם: "אני בחרתי לבד את הבגדים" וישוויצו בבחירה הטובה שעשו…????

חולצת SUNSHINE אפרסק

הדבר שאולי עדיין מטריד או מונע מחלקינו לרכוש בגדים חדשים ברשת, בייחוד אם מדובר על מותג חדש, הוא עניין המידות.

מותגי בוטיק שמעצבים את הבגדים בעצמם, נעזרים באנשי מקצוע לקבוע דירוג מידות התואם לקהל היעד הרלוונטי. וכך עושים גם אנחנו ב- NOWA. אנשי המקצוע האלו נקראים – תדמיתנים. קביעת הגזרות עבור בגדי ילדים היא חשובה ביותר כי אנחנו יודעים כמה הילדים שלנו רגישים לנוחות הבגדים שלהם. לכן התדמיתנים משולבים בתהליך הייצור וקובעים את דירוג המידות לפני שלבי הגזירה והתפירה.

אנחנו ב NOWA KIDSWEAR בחרנו לקבוע את דירוג המידות באופן שתואם את גיל הילד ככל שניתן אבל אם את לקוחה חדשה שלנו ועדיין לא בטוחה לגבי המידה, ההמלצה שלנו היא פשוט למדוד את הגובה של הילדה או הילד, להסתכל בטבלת המידות שלנו ולבחור את  המידה המתאימה.

למי שעדיין לא יצא לעשות את זה , הנה כמה טיפים לשיטת מדידה נכונה:

אמרו לילדה או לילד לעמוד צמוד לקיר עם הגב תוך הצמדת העקבים לקיר.

לקחו סרגל או ספר והניחו מעל ראשו של הילד באופן מקביל ככל שניתן (סרגל משולש ישר זווית יכול לעשות את העבודה בצורה מצוינת) וסמנו את הקו התחתון על גבי הקיר.

עכשיו ניתן לקחת מטר ולמדוד את הגובה. אנו ממליצים להתחיל מהחלק התחתון שצמוד לרצפה, כלפי מעלה עד לסימון. כתבו את הגובה בסנטימטרים ורשמו שם ותאריך.

אחרי כמה מדידות, תראו שיהיה לכם (ולילדים) נחמד לחזור לאותה הפינה ולראות כמה הם גדלו מפעם לפעם. זה מדהים כמה מהר הם גדלים!
גם לכם יש איזו פינה או קיר בבית שבו מסומנים גבהים בשילוב תאריכים? … ????

אגב, שימו לב שבכל עמוד מוצר שלנו מופיעות תמונות מצולמות עם הבגד לבוש על דוגמן או דוגמנית. ואנחנו מציינים גם את הגובה והמידה שלהם. הכל כדי לסייע לכם לבחור את המידה הנכונה.

ואחרי שדיברנו על איך לבחור את המידה הנכונה ואיך למדוד את הגבהים, נזכיר לכולנו שבגדי ילדים הם לא מדע מדויק וגם הבגדים שאנחנו מעצבים בעצמנו לפעמים שונים בגזרתם בין דגם לדגם. (כבר אמרתי לכם שהקולקציה כולה מעוצבת על ידי בעיצוב מקורי וייחודי). אז בכל שאלה או התלבטות – אתם תמיד מוזמנים להתייעצות בכל דרך שתבחרו:

בטלפון , במייל או בוואצאפ.

ואם המידה בכל זאת לא מתאימה? אפשר כמובן להחזיר או להחליף.
בכפוף כמובן לתנאים שמופיעים אצלנו בתקנון האתר

http://nowaonline.com/shipping-returns/

מוזמנים לשתף אותי מה אתם חושבים

להתראות

נועה

כתיבת תגובה

סל הקניות
דילוג לתוכן